Články - strana 2

<< 1 2 3 >>
Leucin - MAGICKÁ aminokyselina, kterou lidé často přehlížejí?

L-Leucin je jeden z nejpodceňovanějších doplňků dneška, díky popularitě jiných podstatně méně účinných doplňků. Stojí L-Leucin za koupi? Co může tento doplněk cvičenci přinést?

více
L-Karnitin vs Acetyl L-Karnitin

Všichni dobře víme, že L-Karnitin je neodmyslitelnou součástí výbavy každého Fitness nadšence, který má v plánu spálit nějaký ten TUK. Často je L-Karnitin zdobený popisy jako ,,fat-burner", ,,spalovač" a podobně - což není až tak přesné pojmenování tohoto suplementu.

více
Jak správně užívat kreatin?

Věděli jste, že vyšší dávky kreatinu (do 20 g) jsou v prvních dnech užívání ve většině případů zbytečné? Kreatin vám pomůže nabrat svaly, ale jeho užívání je potřeba přizpůsobit vaší stravě, hmotnosti a druhu tréninků.

více
Jsou sacharidy v jídle při hubnutí nevhodné?

Začali jste hubnout a ze všech stran se na vás valí pouze to, abyste nejedli sacharidy, protože se z nich nejvíce tloustne? Ano, nízkosacharidová strava vás zbaví nadbytečných tukových polštářků. Nicméně, nemusíte jim dát úplné sbohem. Přečtěte si o jejich dobrých a negativních účincích.

více
Přírodní spalovače tuků. Jsou efektivní?

Pokud jste se rozhodli skoncovat s kily navíc, potřebujete od základů změnit svou životosprávu. Přírodní spalovače tuků jsou skvělým doplňkem k nízkosacharidové stravě - pročistí tělo a zrychlí metabolismus.

více
Se zvýšeným příjmem bílkovin upravte svůj pitný režim

Množství mladých nadšenců kulturistiky a silových sportů do sebe nesmyslně tlačí velké množství proteinů a neuvědomují si, že kromě snížené efektivity vstřebávání ohrožují i své zdraví. Jak efektivněji využít přijaté bílkoviny a minimalizovat negativní dopad na organismus?

více
<< 1 2 3 >>
Copyright 2014 - 2019 © Na Maximum