Reklamační řád

Úvod Reklamační řád

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonickyPozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.

 

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte. Právo na odstoupení od smlouvy jste povinen uplatnit písemnou formou v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mail), přičemž můžete použít formulář dostupný na naší internetové stránce (pro uložení klikněte pravým tlačítkem na odkaz, zvolte možnost "Uložit soubor ". Následně jej můžete v počítači vyplnit a vytisknout). Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud jste oznámení o odstoupení od smlouvy odeslali nejpozději v poslední den lhůty.

 

Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na rychlém vyřešení problémupři uznané reklamaci Vám bude reklamované zboží vyměněno kus za kus, případně jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zbožínebo Vám vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zbožíO výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem nebo telefonicky.

Copyright 2014 - 2019 © Na Maximum