Reklamační řád

Úvod Reklamační řád

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.

 

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete prosím na adresu Green Medical s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha. Doporučujeme Vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu (faktura), který jsme Vám poslali se zbožím a kopii ústřižku od doručovatele.

 

Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na rychlém vyřešení problému: při uznané reklamaci Vám bude reklamované zboží vyměněno kus za kus, případně jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo Vám vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem nebo telefonicky.

Copyright 2014 - 2017 © Na Maximum